close

The Heart Never Lies

Some people laugh有些人笑

Some people cry有些人哭

Some people live有些人活著

And some people die有些人已逝去


Some people run有些人逃離

Right into the fire往深淵裡去

And some people hide有些人隱藏

Their every desire所有的渴望


But we are the lovers但我們彼此相愛

If you don't believe me如果你不相信我

Then just look into my eyes只要往我眼睛深處看

Cause the heart never lies你會知道真心從不說謊


And some people fight有些人挺身而戰

And some people fall有些人失敗

Others pretend有些人假裝

They don't care at all他們什麼都不在乎


If you wanna fight如果你想挺身而戰

I'll stand right behind you我會在你身旁

The day that you fall當你失敗時

To pick up the pieces 我會替你收拾殘局

If you don't believe me如果你不相信我

Then just look into my eyes那就往我眼睛深處看

Cause the heart never lies因為真心從不說謊


Another year over又過了好多年

And we're still together我們依舊在一塊

It's not always easy這並非永遠都這麼容易

But I'm here forever但我會永遠都在這裡


Yeah, we are the lovers我們彼此相愛

I know you believe me我知道你相信我

When you look into my eyes當你往我眼睛深處看

Cause the heart never lies因為真心從不說謊

Cause the heart never lies, yeah因為真心從不說謊

Cause the heart never lies因為真心從不說謊

arrow
arrow
    全站熱搜

    tea723 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()