close

  太好聽了,再來一發,簡單的旋律,簡單的木吉他,聽完會有吃了曼陀珠般的好心情,會想讓你想起家中塵封已久的吉他,會讓你 Look into your heart and you’ll find love love love love .......

Well you done done me and you bet I felt it
好吧,我想你一定知道我已經感受到你所做的一切
I tried to be chill but you’re so hot that I melted
想要冷靜的我奈何敵不過你的熱情
I fell right through the cracks
這感覺如同蹦極般奇妙
and now I’m trying to get back
而我現在開始嘗試著回歸現實
Before the cool done run out
在我的衝動尚未冷卻之前
I’ll be giving it my bestest
我會拼盡全力(贏得你的心)
Nothing’s going to stop me but divine intervention
(我發誓)除非天生異象否則絕不停止
I reckon it’s again my turn to win some or learn some
估計這正是我證明自己的機會吧
I won’t hesitate no more, no more
我絕不,絕不再猶豫
It cannot wait, I’m yours
一刻也不能再等,我會是你的
Well open up your mind and see like me
好吧,敞開心扉像我一樣的注視(對方)
Open up your plans and damn you’re free
忘記該死的計劃吧,(從現在起)你自由了
Look into your heart and you’ll find love love love
在你的內心深處,你會發現那裏充滿了愛
Listen to the music of the moment maybe sing with me
當音樂響起,要不要跟我一唱一和
A lá peaceful melody
這段安靜的旋律
It’s your God-forsaken right to be loved love loved love loved
你擁有愛與被愛這被神所拋棄的權利
So I won’t hesitate no more, no more
我絕不,絕不再猶豫
It cannot wait I’m sure
一刻也不能再等,我已完全確定
There’s no need to complicate
不要把事情複雜化
Our time is short
時日無多
This is our fate, I’m yours
這是我們的命運,我會是你的
I’ve been spending way too long checking my tongue in the mirror
我已經花了太多太多的時間對著鏡子練習(熱吻)
And bending over backwards just to try to see it clearer
站得遠一點嘗試能夠看得更清楚
My breath fogged up the glass
呼出的霧氣模糊了鏡面
And so I drew a new face and laughed
我笑著在上面畫上一個笑臉
I guess what i’m saying is there ain’t no better reason
我想說我表達的一切已經(讓你)沒有任何託辭
To rid yourself of vanity and just go with the seasons
請丟開心中的雜念(讓它)隨著季節改變而流逝
It’s what we aim to do
這就是我們的目標
Our name is our virtue
我們的名字就是我們的優勢
I won’t hesitate no more, no more
我絕不,絕不再猶豫
It cannot wait I’m sure
一刻也不能再等,我已完全確定
Well no no, well open up your mind and see like me
好吧,敞開心扉像我一樣的注視(對方)
Open up your plans and damn you’re free
忘記該死的計劃吧,(從現在起)你自由了
Look into your heart and you’ll find love love love love
在你的內心深處,你會發現那裏充滿了愛
No please, don’t complicate
請別將事情複雜化
Our time is short
時日無多
This is our fate, I’m yours
這是我們的命運,我會是你的

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tea723 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()